Perspret
Perspret je herný engine a hra, ktorú som sa na ňom postavil. Okrem toho som si chcel vyskúšať matematiku za vykresľovaním jednobodové perspektívy ¯ \ _ (ツ) _ / ¯.
Stanete sa pilotom tajné vládne skupiny, ktorá má za úlohu chrániť svet pred hrozbami z vesmíru. Príbeh mal byť ešte o niečo komplikovanejšie, ale to už sa nestíha : D .
Live verziu môžete nájsť tu: https://patrikvalkovic.github.io/Perspret/
Je použitý TypeScript a všetko je vykresľovanie cez 2D Canvas.
Hra má veľa chýb, dokumentačné komentáre nie sú žiadne a TODO komentárov je v kóde viac, než samotného kódu, preto neočakávajte žiadny zázrak. Mal som namyslené ešte ďalšie veci, ako strieľanie a nepriateľov, preklopenie ku 2D plošinovke (btw tento engine je ako stvorený pre GuitarHero), ale nezostáva čas.
Snáď si užijete aspoň ten kúsok, ktorý je ako-tak hotový.
Súťaž
Projekt bol vytvorený do programátorské súťaže ITnetwork summer 2019.
Vyjadrenie poroty
porotca | bodov | hodnotenie |
---|---|---|
David Jančík |
7 | Páči sa mi originálny nápad, vykonávanie nejaký príbehom, misie, postavy v deji. Je ale veľmi ťažké orientovať sa v priestore, nie je jasné, kde sa človek práve nachádza, ako je všetko priehľadné, tak sa ľahko nabúra do prekážok. Lepšie by bolo, keby sa hra hrala s trochu natočenú kamerou do strany, ani rozšírený radar moc nepomohol. Hra sa mi páči aj hrateľnosťou, ale ten pohyb to veľa zráža dolu a ako nemá save / checkpoint, tak je pre mňa nemožné sa posunúť ďalej. Príde mi, že hudba k hre nezapadá. Dabing je príjemný, ale bolo by skvelé, keby sa aj text pomaly objavoval. Mám z toho pocit, že by som to veľmi rád hral, ale kolízie / orientácia je príliš frustrujúce. Inak by som dal veľké hodnotenie, toto je typ hier, ktoré mám rád. Jednoduché, progress, nové veci, rozhovory s ľuďmi, pokojne by som hru hral v noci na tabletu a vážne by ma to bavilo. |
michal Čapka |
7 | Originálne stvárnenie 3D grafiky sa mi veľmi páčilo. Najväčší výčitkou je orientácia v priestore, nie je vlastne spoznať, či lietadlo letí alebo jazdí po zemi. Napr. nízka pyramídky hneď v prvom leveli mi pripadala, že by som ju mal preletieť a nestalo sa tak. |
David Čapka |
8 | Našlapaná punkrocková kulisa a intergalaktický konflikt, ideálna kombinácia. Rámcová kompozícia s dabovanými brienfingy s kapitánom funguje veľmi dobre a dodáva hre na dramatickosti. Čo ma naozaj mrzí je chýbajúce tieň pod loďou, vlastne netuším ako som vysoko a absencia ukladanie Progress v hre potom vytvára frustrujúce zážitok. Grafický dizajn mi pripadá vydarený a dostačujúce, len nejako pomôcť hráči sa v priestore lepšie orientovať. Veľa to tiež sťažuje, že prekážka na začiatku obrazovky už koľkokrát zmizne, ale je stále aktívny. |
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 21x (45.68 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku TypeScript