20. diel - Hra Šibenica - Herná logika
V minulej lekcii, Hra Šibenica - Počiatočná logika aplikácie , sme začali pracovať na aplikácii Šibenice. Vytvorili sme logiku na výber náhodnej vety a komponentu pre tlačidlo.
V nasledujúcom tutoriále vývoja multiplatformných mobilných aplikácií v React Native budeme pracovať na takmer kompletnej logike celej našej hry Šibenice.
Herná logika Šibenica
V koreňovej zložke projektu si vytvoríme nový súbor Game.js
Tento súbor bude zodpovedný za logiku hry.
Trieda Game
Pre začiatok si vytvoríme triedu Game
a importujeme triedu
Sentence
pre generovanie náhodnej vety:
Poďme si jednotlivé vlastnosti triedy prejsť.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tutoriáli React Native sa zameriame na hernú logiku, či už ide o podmienku výhry, správne zobrazenie vety alebo overenie písmena vo vete.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.