Vykreslenie rastliny pomocou JavaScriptu na canvas v HTML5
K riešeniu súťažnej úlohy Machr na algoritmy - Vykreslenie rastliny bol použitý Canvas z HTML5 a JavaScript. Po načítaní stránky sa náhodne vygeneruje a vykreslí rastlina.
Rastlina je reprezentovaná stromom, ktorého uzly majú vlastnosti veľkosť, šírka, uhol a farba. Na začiatku sa vytvorí stonku smerujúce nahor. Z neho pokračujú tri vetvy smerujúce vľavo, vpravo a nahor. Veľkosť potomkov je vždy o niečo menšia ako veľkosť predka. Farba je o trochu svetlejšie. Uhly sa volí náhodne. Postup sa rekurzívne opakuje, kým je veľkosť uzla väčšia ako zvolená medza.
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 571x (2.69 kB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku JavaScript