Zarábaj až 6 000 € mesačne! Akreditované rekvalifikačné kurzy od 0 €. Viac informácií.

Vykreslenie rastliny pomocou JavaScriptu na canvas v HTML5

K riešeniu súťažnej úlohy Machr na algoritmy - Vykreslenie rastliny bol použitý Canvas z HTML5 a JavaScript. Po načítaní stránky sa náhodne vygeneruje a vykreslí rastlina.

Rastlina je reprezentovaná stromom, ktorého uzly majú vlastnosti veľkosť, šírka, uhol a farba. Na začiatku sa vytvorí stonku smerujúce nahor. Z neho pokračujú tri vetvy smerujúce vľavo, vpravo a nahor. Veľkosť potomkov je vždy o niečo menšia ako veľkosť predka. Farba je o trochu svetlejšie. Uhly sa volí náhodne. Postup sa rekurzívne opakuje, kým je veľkosť uzla väčšia ako zvolená medza.


Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 573x (2.69 kB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku JavaScript

 

Ako sa ti páči článok?
Pred uložením hodnotenia, popíš prosím autorovi, čo je zleZnakov 0 z 50-500
Ako sa ti kurz páči?
Tvoje hodnotenie kurzuZnakov 0 z 50-500
Všetky články v sekcii
Zdrojákoviště JavaScript - OOP
Program pre vás napísal Silvinios
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Aktivity