Riešené úlohy k 6.-12. lekciu OOP v JavaScripte
V minulej lekcii, Ajaxu v JavaScripte - Prehliadač pokemonov , sme pomocou AJAX vytvorili jednoduchý prehliadač pokemonov.
Nasledujúce 3 cvičenie vám pomôžu precvičiť znalosti objektovo orientovaného programovania v JavaScripte z minulých lekcií. Vo vlastnom záujme sa je pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte pre kontrolu riešenie k stiahnutiu. Ale pozor, akonáhle sa na neho pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte:)
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulých tutoriálov a pokúste sa na to prísť.
Jednoduchý príklad
Vytvorte jednoduchý autobazár, ktorý bude vedieť
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené objektové programátorské úlohy v JavaScripte na zapuzdrenie, JSON, localStorage a sort (). Úlohy sú radené podľa obtiažnosti s riešením k stiahnutiu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.