17. diel - Testovanie v Jave - Záťažové testy cez cloudové služby
V minulej lekcii, Testovanie v Jave - Business štandardy a použiteľnosť, sme dokončili teóriu okolo testovania. Zazneli pojmy ako business štandardy, validácia vs. verifikácia, UX vs. UI a podobne.
V našom kompletnom online kurze o testovaní v Jave sa dostávame až k samotnému koncu. Čakajú nás záťažové testy, ktoré nám umožnia zistiť, či naša aplikácia bude fungovať pre daný počet súčasne pracujúcich užívateľov, a prípadne odhalí miesta pre potrebnú optimalizáciu. To je bezpochyby veľmi dôležité, pretože až sa aplikácia nasadí na produkčné prostredie, obvykle nebudeme chcieť riešiť, že spadla pod náporom požiadaviek a začať skúmať, prečo a kde padá, zatiaľ čo bude náš biznis mimo prevádzky V dnešnom a budúcom tutoriále si tiež skúsime našu kalkulačku otestovať hneď v dvoch populárnych nástrojoch.
Záťažové testy
Záťažové testy alebo testy výkonu môžu označovať len jeden typ testu, ale obvykle je tento pojem chápaný ako celá rodina rôznych testov. Tie majú samozrejme spoločné to, že testujú naše aplikácie pod nejakou záťažou. Jedná sa o testy nefunkčných požiadaviek, typicky výkonu, špecifikácie produkčného hardwaru, odozvy alebo napr. dostupnosti. Každýkrát nás môžu zaujímať iné informácie a vždy môžeme zaťažovať iným spôsobom.
Obvykle rozlišujeme
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium III, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tutoriále si uvedieme problematiku záťažových testov a naučíme sa zistiť, či naša Java aplikácia zvládne daný počet súčasne pracujúcich užívateľov.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.