Turtle
Turtle je program napísaný v Jave, ktorý implementuje korytnačí grafiku. Môžete si tak nechať vykresliť zložité geometrické obrazce len pomocou niekoľkých jednoduchých príkazov.
Príkazy
Konštanty
Tipy
- V nastavení si môžete zapnúť virtuálnu korytnačku, ktorá vám bude ukazovať vašej pozícii a uhol.
- Dvojité kliknutie na plátno prepne do fullscreen režime - plátno bude cez celú obrazovku.
- Vo fullscreen režime si môžete nechať urobiť snímku obrazovky stlačením P.
- Argumenty môžu byť desatinné čísla. Ako desatinná čiarka funguje aj bodka.
- Argumenty môžu byť záporné, len ak sú v zátvorkách. Môžete tak kresliť pozadu.
- Početné operácie fungujú len pokiaľ je argument v zátvorkách. Podporované: + - * /
- Argumenty u LM a + - nie je nutné písať opakovane - pamätajú si posledný použitý.
- Používajte <w> a <h>, aby sa veľkosť vašich obrazcov menila podľa veľkosti plátna.
- Mnoho ukážok je priamo v programe.
FAQ
- Bod [0,0] je v ľavom hornom rohu.
- Východisková pozícia je uprostred plátna, uhol 0 ° (ukazuje hore).
- Predvolená dĺžka linky je 10 bodov, zmena uhla 60 °.
- Na veľkosti písmen nezáleží, riadkovanie, medzery a neznáme znaky sú ignorované.
- Cykly sa do seba môžu vnorovať.
- Delenie nulou vracia nulu.
Ukážka
C (36) { // vytvoří cyklus - 36 opakování L(200) // nakreslí čáru dlouhou 200 bodů +(10) // zvětší úhel o 10° H // návrat doprostřed plátna } // konec cyklu
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 327x (161.61 kB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku Java