13. diel - Grafické hodiny v Java Swing - Vykresľovanie
V minulom dieli seriálu tutoriálov o tvorbe formulárových aplikácií v Java Swing sme načal aplikáciu vykresľujúca analógové a digitálne hodiny. Dnes budeme pokračovať a aplikáciu sprevádzkujeme.
Vykreslenie analógových ručičiek
Teraz pridajme do triedy Hodiny metódu k vykreslenie ručičiek analó
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tutoriál pokračujeme v programovaní analógových hodín v Jave, naučíme sa vykresľovať obrázky ako BufferedImage a používať antialiasing s Graphics2d.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.