Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

5. diel - Kontroléry a mapping v Java Spring Boot

V minulej lekcii, Úvod do MVC architektúry v Spring Boot, sme si vysvetlili, čo je to MVC architektúra, aké má pre nás výhody a prečo je programátormi toľko využívaná.

Dnes si v Java Spring tutoriále po všetkom tom nastavovaní už vytvoríme reálny príklad. Vykreslíme si klasické "Hello, world!" ako obyčajný text a potom aj v HTML šablóne.

Tvorba Spring kontroléra

Ako už z predchádzajúcej lekcie vieme, prvá vrstva v Springe sa nazýva kontrolér. V teórii sme si zatiaľ iba porozprávali o tom, ako kontrolér funguje. Dnes si ho ukážeme v praxi. Budeme pokračovať v projekte, ktorý máme vytvorený.

V našom package si založíme ďalší package controllers a v ňom novú triedu, ktorú nazveme


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom iba za 730 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 13 článkom (11 lekcií, praktické cvičenie, test) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium III, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V Java Spring Boot tutoriále si vytvoríme malú aplikáciu, ktorá pozdraví užívateľov, a tiež sa priučíme mappingu.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Tomáš Střecha
Avatar
Autor se věnuje tvorbě backend webových aplikací v Javovém frameworku Spring boot, grafickému vykreslování v C++ společně s pomocí OpenGL.
Aktivity