IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

23. diel - Filmová databáza v Java Spring Boot - Filtrácia filmov

V predchádzajúcej lekcii, Filmová databáza v Java Spring Boot - Úprava a mazanie filmo , sme si pridali možnosť mazania a úpravu filmov.

V dnešnom Java Spring tutoriálu si zopakujeme filtrovanie a vytvoríme si trochu zložitejšie filter, ako sme robili v minulých lekciách. Dnes pre filtráciu použijeme objekt.

Úprava koncovom getAllMovies()

Najskôr si musíme uvedomiť, ako dáta o filtra dostávame. Keď sa pozrieme v klientovi do súboru src/app/services/movie.service.ts, vidíme tu metódu getMovies():


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 2 270 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 34 článkom (33 lekcií, test) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium III, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V Java Spring tutoriálu sa pozrieme na filtráciu filmov a zopakujeme si, ako ju vytvoriť pomocou vlastného SQL pomocou `PagingAndSortingRepository`.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Tomáš Střecha
Avatar
Autor se věnuje tvorbě backend webových aplikací v Javovém frameworku Spring boot, grafickému vykreslování v C++ společně s pomocí OpenGL.
Aktivity