Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

24. diel - Filmová databáza v Java Spring Boot - Filtrácia Javou - Úvod

V predchádzajúcej lekcii, Filmová databáza v Java Spring Boot - Filtrácia filmov , sme si vytvorili filtrovanie filmov na základe filtra, ktorý nám posiela klient a to cez SQL príkaz a PagingAndSortingRepository.

V dnešnom Java Spring tutoriále začneme s prepisovaním filtrácie filmov. Nahradíme query za springovú knižnicu.

IT priemysel sa každú chvíľu vyvíja, a preto je dôležité byť pripravený na neustále prepisovanie vlastného kódu. Časom môžeme totiž zistiť lepšie riešenie problému.


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 2 270 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 34 článkom (33 lekcií, test) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium III, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V Java Spring tutoriále sa naučíme, ako správne filtrovať pomocou Javy bez použitia Query. Predstavíme si špecifikáciu a JPA metamodel.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Tomáš Střecha
Avatar
Autor se věnuje tvorbě backend webových aplikací v Javovém frameworku Spring boot, grafickému vykreslování v C++ společně s pomocí OpenGL.
Aktivity