Riešené úlohy k 10.-14. lekciu práce so sieťou v Jave
V minulej lekcii, Sieť v Jave - Práca s cookies , sme si vysvetlili, na čo slúžia cookies a ukázali sme si, ako ich môžeme čítať, tvoriť a meniť ich atribúty.
Nasledujúce tri cvičenia vám pomôžu precvičiť znalosti z minulých lekcií ohľadom programovania sieťových aplikácií v Jave. Vo vlastnom záujme sa ich pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte na kontrolu riešenie na stiahnutie. Ale pozor, akonáhle sa naň pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte:)
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulých tutoriálov a pokúste sa na to prísť.
Jednoduchý príklad
Vytvorte server, ktorý bude mať nastavený maximálny počet pripojených klientov. Pripojenie na server bude umožnené iba dvom klientom. Po dosiahnutí tohto maximálneho počtu zašle server
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené programátorské úlohy na prácu so sieťou v Jave na tému obojsmerná komunikácia Klient-Server. Úlohy sú zoradené podľa obtiažnosti s riešením na stiahnutie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.