IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

Útek z klobúka

<strike> Hrajete za kouzelnického mistra, který musí napravovat chyby po nešikovném učedníkovi (špatném kouzelníkovi ;-)) Ve výsledku by hra měla obsahovat několik 2D mini-her založených na postřehu a logice. </strike>

Pri zistení ako je box2d skvelá vec, hra nabrala trochu iný smer.

V podstate sa teraz jedná o hru, kde musia spolupracovať dve hlavné postavičky pri prechádzaní jednotlivými úrovňami sveta v klobúku :-)

Technológia: Java, libGDX framework (platformy: desktop, android, HTML5, iOS)

Hra je dokončená a pripravená :-)

Stihol som vytvoriť 9 levelov, takže by to mohlo dať na štvrťhodinu kvalitnej zábavy.

Cieľ hry

Dostať obaja hrdinu na prah dverí.

Ovládanie

Levo - A Pravo - D Nadol - S Skok / Let - SPACE Do menu - ESC Opakovať level - R Prepínanie postáv - TAB / Click na postavu

Hodnotenie poroty

Zirka (5 bodov) - Pokus o vytvorenie logické hry, ktorý však nie je dotiahnutý do konca. Level dizajn je prakticky nezáživný, riešenie úrovňou spočíva vždy skákanie králika na bociana pod. Nápad zaujímavý, realizácia nápadu pokrivkáva. Keby si autor ďalej viac záležať na vymýšľanie úrovní, mohla to byť celkom zábavná hra. Menšie plus dávam aspoň za soundtrack.

Vodáček (9 bodov) - Nápad: 10 pravé kúzelnícke tému
engine: 7 java java ale +1 za zobraz zdroj - 8
hrateľnosť: 9
ovládanie: 10 v pohode
vzhľad: 9 texty sú slovensky ale bez mäkčeňov a dĺžňov, žeby za to mohla java?
zvuky: 10

sdraco (9 bodov) - Nápad hry je originálny a čarodejnícky. 2 hráči, holubica (čo vyzerá ako pelikán :)) a králik. Každý robí niečo iné a je potrebné ich dostať na rovnaké miesto. Atmosféru podčiarkuje moc pekná grafika aj hudba, splashscreeny tiež poteší. Hranie je však pomerne nudné a potenciál úrovňou absolútne nevyužitý. Stačí len holubicou odstrčiť krabice a potom s králikom skočiť na dvere. V 5. úrovni mi hra spadla s nejakou chybou a nemohol som ďalej, vyriešil som to editáciou XML, kde som si úroveň označil ako vyhranú. Aj v poslednej úrovni stačilo len spadnúť doľava, vyhral som ju asi za 20 sekúnd. Asi by to chcelo ďalšie predmety, aby bol gameplay výzvou a nie jednoduchým presúvaním postáv. Pozrite sa napríklad na Fish Fillets, mám dojem, že boli uvoľnené ako freeware a používa sa tam podobný mechanizmus. Naprogramované je to celkom dobre, len mi občas králik vyletel do povetria, keď som skákal a kolidoval s bedňou. Moc sa mi tam páčila fyzika a keby si si zohnal niekoho na level design, alebo sa nad ním lepšie zamyslel, tak by o hru mohol byť docela záujem.

Míša (6 bodov) - Nápad hry je minimálne zaujímavý a originálny, ale trochu nedotiahnutý. Levely sú prakticky rovnaké a zvuky v hre sú po chvíli hrania trochu otravné.


Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 353x (18.81 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku Java

 

Všetky články v sekcii
Zdrojákoviště Java - Objektovo orientované programovanie
Článok pre vás napísal pistha
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se věnuje programování v jazyce c#
Aktivity