Riešené úlohy k 2. lekcii OOP v Jave
V minulej lekcii, Prvá objektová aplikácia v Jave - Hello object world, sme si naprogramovali prvú objektovú aplikáciu. Už vieme tvoriť nové triedy a vkladať do nich atribúty a metódy s parametrami a návratovou hodnotou.
Nasledujúce 3 cvičenia vám pomôžu precvičiť znalosti objektovo orientovaného programovania v Jave z minulej lekcie. Vo vlastnom záujme sa ich pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte pre kontrolu riešenie na stiahnutie. Ale pozor, akonáhle sa naň pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulého tutoriálu a pokúste sa na to prísť.
Jednoduchý príklad
Vytvorte triedu
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené programátorské úlohy v Jave na tému základy objektovo orientovaného programovania. Úlohy sú zoradené podľa obtiažnosti s riešením na stiahnutie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.