Riešené úlohy k 4. lekcii OOP v Jave
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - Úvod, konštruktory, metódy, dátové typy v Jave OOP, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
Nasledujúce 3 cvičenia vám pomôžu precvičiť znalosti objektovo
orientovaného programovania v Jave z minulej lekcie. Vo vlastnom záujme sa ich
pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte pre kontrolu riešenie na
stiahnutie. Ale pozor, akonáhle sa naň pozriete bez vyriešenia príkladov,
stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulého tutoriálu a pokúste sa na to prísť.
Jednoduchý príklad
Naprogramujte aplikáciu, v ktorej figurujú dva typy objektov
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Došiel si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené programátorské úlohy v Jave na tému referencie na objekty a hodnota null. Úlohy sú zoradené podľa obtiažnosti s riešením na stiahnutie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.