Riešené úlohy k 1.-5. lekcii práce s kolekciami v Jave
V minulej lekcii, Viacrozmerné polia v Jave, sme sa venovali viacrozmerným poliam.
Nasledujúce 3 cvičenia vám pomôžu precvičiť znalosti programovania v Java z minulých lekcií. Vo vlastnom záujme sa ich pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte na kontrolu riešenie na stiahnutie. Ale pozor, akonáhle sa naň pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulých tutoriálov a pokúste sa na to prísť.
Nasledujúce úlohy sa nezameriavajú na kolekciu List
, pretože
na túto kolekciu už existuje samostatné cvičenie v
kurze na OOP v Jave.
Jednoduchý príklad
Naprogramujte aplikáciu, v ktorej bude niekoľko rovnakých krabíc s
položkami rôznych typov. Každá krabica bude obsahovať iba jednu
položku, pri vytváraní krabice sa bude musieť definovať, akého
typu má vkladaná položka byť. Do krabice pôjde vložiť
iba položka implementujúca rozhranie Item
s vlastnosťou pre
názov položky.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené programátorské úlohy v Jave na tému genericita, spojové zoznamy a viacrozmerné pole. Úlohy sú zoradené podľa obtiažnosti s riešením na stiahnutie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.