16. diel - Grafické hodiny v JavaFX - Vykresľovanie
V minulej lekcii, Grafické hodiny v JavaFX - Návrh formulára , sme navrhli formulár pre analógové hodiny v JavaFX a pripravili si základ logickej triedy na vykreslenie ručičiek na Pane.
V dnešnom JavaFX tutoriále budeme pokračovať v programovaní
analógových hodín. Naučíme sa vykresľovať ručičky
hodín a obrázky na plátno Pane
.
Vykreslenie analógových ručičiek
Za účelom vykreslenia analógových ručičiek si pridáme metódyvykresliAnalogove()
, vykresli()
a upravíme metódu
start()
z triedy Hodiny2FX
.
Metóda vykresliAnalogove()
Teraz pridajme do triedy Hodiny
metódu
vykresliAnalogove()
na vykreslenie ručičiek analógových
hodín na základe aktuálneho času:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V JavaFX tutoriále budeme pokračovať v programovaní analógových hodín. Naučíme sa vykresľovať ručičky hodín a obrázky na Pane.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.