Zarábaj až 6 000 € mesačne! Akreditované rekvalifikačné kurzy od 0 €. Viac informácií.

16. diel - Grafické hodiny v JavaFX - Vykresľovanie

V minulej lekcii, Grafické hodiny v JavaFX - Návrh formulára , sme navrhli formulár pre analógové hodiny v JavaFX a pripravili si základ logickej triedy na vykreslenie ručičiek na Pane.

V dnešnom JavaFX tutoriále budeme pokračovať v programovaní analógových hodín. Naučíme sa vykresľovať ručičky hodín a obrázky na plátno Pane.

Vykreslenie analógových ručičiek

Za účelom vykreslenia analógových ručičiek si pridáme metódy vykresliAnalogove(), vykresli() a upravíme metódu start() z triedy Hodiny2FX.

Metóda vykresliAnalogove()

Teraz pridajme do triedy Hodiny metódu vykresliAnalogove() na vykreslenie ručičiek analógových hodín na základe aktuálneho času:

 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom iba za 1 025 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 28 článkom (18 lekcií, 7 testov, 3 praktické cvičenia) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V JavaFX tutoriále budeme pokračovať v programovaní analógových hodín. Naučíme sa vykresľovať ručičky hodín a obrázky na Pane.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal PDoctor
Avatar
Aktivity