Riešené úlohy k 1.-3. lekciu JavaFX
Nasledujúce 3 cvičenia vám pomôžu precvičiť znalosti základných ovládacích prvkov v JavaFX z minulých lekcií. Vo vlastnom záujme sa ich pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte na kontrolu riešenie na stiahnutie. Ale pozor, akonáhle sa naň pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte:)
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulých tutoriálov a pokúste sa na to prísť.
Jednoduchý príklad
Vytvorte aplikáciu, ktorá si nechá do textového políčka zadať akékoľvek slovo. Po kliknutí na tlačidlo Preveď na veľké písmená toto slovo prevedie na veľké písmená a vypíše ho späť do toho istého políčka.Ukážka obrazovky programu:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené programátorské úlohy v JavaFX na tému základné ovládacie prvky. Úlohy sú zoradené podľa obtiažnosti s riešením na stiahnutie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.