5. diel - Annotation processor v Jave - Velocity Engine
V minulej lekcii, Annotation processor v Jave - Template enginy , sme si predstavili spôsoby, ako generovať kód oveľa lepším spôsobom, než priamym zápisom v kóde.
V dnešnom Java tutoriále si ukážeme ďalšie jazykové konštrukcie dostupné vo Velocity Engine. Naučíme sa vytvárať vlastné premenné, tvoriť podmienky a cykly a nakoniec i makro. Všetko si opäť budeme ukazovať na príklade.
Tentoraz budeme tvoriť šablónu pre triedu, ktorá bude mať dve metódy:
vratJmenaDeti()
avratJmenaDospelych()
.
Každá metóda vráti kolekciu reťazcov. V lekcii nebudeme riešiť, kde vezmeme zdrojové dáta pre mená, pretože budú uložené priamo v triede procesora. V reálnom použití by boli dáta uložené napríklad v textovom súbore.
Maven projekt
Pod článkom sa opäť nachádza súbor s projektom na prevzatie. Obsahuje dve zložky:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Java tutoriále si povieme viac informácií o syntaxi Velocity Engine. Zistíme, že sa vlastne jedná ďalší programovací jazyk.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.