15. diel - Šibenice pre Android - XML kód MainGameActivity
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - ConstraintLayout a cyklus aktivity v Java Android, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V dnešnom Java tutoriálu vytvoríme XML návrh vzhľadu aktivity so samotnou hrou Šibenica / Obesenec pre Android.
Aktivita MainGameActivity
Hotová aktivita s rozohranú hrou bude vyzerať napríklad takto:
Pri spustení aktivity bude v hornej časti obrazovky, v komponente
ImageView
, spustená animácia nápisu "Šibenica". Ďalšie
ImageView
tvoria hraciu plochu hry, na ktorej bude postupne
vykresľovanie šibenice podľa obvyklých pravidiel hry. V spodnej časti
hracej plochy bude umiestnený TextView
pre zobrazovanie všetkých
chybne zadaných písmen.
Pod hracou plochou sa nachádza LinearLayout
, obsahujúci
dvakrát TableRow
. Prvá obsahuje až desať TextView
(podľa dĺžky slova) reprezentujúci znaky hádaného slová. Druhý
TableRow
obsahuje EditText
a Button
pre
zadávanie adaných písmen hráčom do hry.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Java tutoriálu vytvoríme XML návrh vzhľadu aktivity so samotnou hrou Šibenica / Obesenec pre Android.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.