6. diel - Vlastné Android komponent - Animácie hodnoty grafu
V minulej lekcii, Vlastné Android komponent - Dokončenie kreslenie grafu , sme dokončili vykresľovanie vlastné komponenty grafu.
V dnešnej lekcii pridáme setter na hodnotu grafu, aby sme ju mohli aj programovo meniť a rovno pridáme aj animáciu. Ak sa teda zmení hodnota grafu, nepřeblikne graf len na novú hodnotu, ale vyplnená časť grafu plynulo narastie alebo sa naopak zmenší.
Animácie zmien hodnoty grafu
Mobilná aplikácia predáva ich dizajn a používatelia od nich tiež už animácie očakávajú. Vytvoríme teda setter na hodnotu grafu a rovno do neho už pripravme kód pre animáciu. Tú potom implementujeme v ďalšej metóde.
Deklarace proměnných
Pred deklaráciou samotného Setter si deklarujeme niekoľko premenných, potrebných k samotnej animácii zmeny hodnoty grafu. Tieto premenné si za okamih podrobnejšie popíšeme.
ValueAnimator valueAnimator; boolean animationIsRunning; boolean animationDisabled; boolean afterRestoreInstanceState; int oldValue; int valueToDraw;
setValue()
Kód Setter hodnoty bude nasledujúci:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Našu vlastnú Android komponente v Jave, kruhovému grafu, pridáme setter na hodnotu vrátane animácie a tým ju plne dokončíme.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.