Card dungeon
Táto hra nie je zameraná na príbeh, ale na šťastie a logiku. Na základe logických pravidiel sa v nej posúvajú karty s hrdinom, nepriateľmi a rôznymi bonusmi. Cieľom hry je prežiť čo možno najdlhšie.
Použitý softvér
Na tvorbu hry som použil crossplatform engin libGdx a Javu, ale mám v pláne ju vydať len na Android. Mimochodom, toto je môj prvý projekt založený na libGdx, takže to bude výzva, držte mi palce
Pokrok
(24.7.19) Tu sa s vami budem deliť o priebeh vývoja, budem to tu postupne aktualizovať a prikladať screenshoot. Aktuálne pracujem na pohybu jednotlivých kariet, a pretože grafika nie je nič moc, tak ju mám v pláne do vydania demoverzie prerobiť.
V aktuálnom stave mi všetko funguje cca na 30% a grafika je mizerná, pozri screen
Update (26.7.19)
Dokončil som mechaniku pohybu kariet, karty sa budú pohybovať nasledovne: Ak sa hráč pohne z rady / stĺpce, karta za ním bude nahradená kartou zospodu a karta zospodu bude nahradená novou kartou. Tento princíp sa uplatňuje v každom smere a na každom poli okrem rohov. Keď sa hráč pohne z rohu, karta za ním bude nahradená kartou zo stredu a karta zo stredu bude nahradená kartou z konca. Karta z konca potom bude nahradená novou kartou.
A na záver som prerobil grafiku, pozri screen:
Súťaž
Projekt bol vytvorený do programátorské súťaže ITnetwork summer 2019.
Vyjadrenie poroty
porotca | bodov | hodnotenie |
---|---|---|
David Jančík |
6 | Card dungeon na mňa pôsobí veľmi dobre, človek rozmýšľa, čo má robiť, ale hru potom rýchlo pochopia aj bez návodu a je vcelku chytľavá. Hra vyzerá, že sa generuje náhodne, takže občas je zo začiatku veľa mečov a potom v priebehu hry nie sú žiadne a niekedy naopak. Človek teda nemôže rozmýšľať moc dopredu čo bude robiť, pretože nevie, čo sa stane. Možno by to chcelo generovať tak, aby bolo možné hru vždy pokoriť a urobiť taký krok, aby hráč prežil. Teraz mi príde, že je to len o náhode. Očakával by som obchodík, kde si budem za Coin môcť kúpiť veci, čo mi pomôžu v ďalšom progressování, ale tlačidlo v menu nefunguje. |
michal Čapka |
8 | Super nápad a chytľavá minihra. Oceňujem ručne kreslenú grafiku a hudbu. Trochu mi chýbali zvuky interakcií, napr. Keď človek zabije príšeru, vezme coin / brnenie atď. Nechápem význam mincí, v menu tlačidlo dolára nič nerobí. |
David Čapka |
9 | Parádne zvládnutá mobilná hra, chválim hudbu, škoda, že chýba zvukové efekty. Gameplay je až návykový, custom grafika, pekné animácie, dobrý nápad, má to všetky predpoklady parádny hry. Bodík strhávam preto, že mi príde, že v hre po chvíli už nejde nič moc robiť, chcelo by to nejakú možnosť ďalšieho Progress (typu kupovanie lepších zbraní za coin). |
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 14x (20.99 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku Java