8. diel - UX: Emotikony a ikony
V minulej lekcii, Cieľové skupiny a analýza zákazníkov v UX , som si vysvetlili, prečo je dôležité spoznať tých, pre ktorých tvoríme. Ukázali sme si, ako definovať cieľové skupiny a ako vytvoriť analýzu zákazníkov.
V tejto lekcii sa spoločne pozrieme na pravidlá a zásady používania ikon a emotikon, ktoré je dobré dodržiavať pri tvorbe užívateľsky orientované aplikácie alebo webové stránky, ale ako vždy platí, že ku každému pravidlu existuje výnimka.
Úvod
Informácie sa dajú odovzdávať aj iným spôsobom ako slove v texte. Ideálnym príkladom sú ikony a emotikony. Ľudia neradi čítajú, to vie asi každý (aj
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii sa budeme zaoberať stále populárnejšími emotikony a ich využitím v používateľskom prostredí aplikácie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.