11. diel - UX: Ako vybudovať dôveru užívateľa
V minulej lekcii, Interakčný dizajn v UX , sme si predstavili interakčný dizajn - odbor, ktorý sa zaoberá komunikáciou užívateľa s technológiou a rieši, ako spolu ideálne vzájomne interagovať tak, aby nám technológia rozumela a my rozumeli jej.
Cieľom každej business webovej stránky je získať používateľa az týchto užívateľov potom urobiť klientov. Mnoho súčasných webových stránok má s týmto problém. Používateľ stránku navštívi, obzrie sa po ňu, ale je odradený a odchádza z stránky preč. Z väčšiny prípadov je to kvôli tomu, že v užívateľovi stránka nezobudila dostatočnú dôveru v ponúkaný produkt alebo službu. Stránka proste nepôsobila dostatočne dôveryhodne.
Motivácia
Predstavme si, že prídeme do malého, ale zalidněného obchodu. Akonáhle vkročíme do obchodu, predavač do nás začne hustiť ohromné množstvo informácií o veciach, ktoré nás nezaujímajú a snažia sa nám vnútiť produkt, ktorý nechceme. Keby sa toto skutočne stalo, tak by sme asi všetci okamžite opustili tento obchod a už sa tam nikdy nevrátili. Človek automaticky stráca dôveru, keď je nútený do niečoho, čo nechce, alebo keď je nútený robiť rýchle rozhodnutia v nepřívětivý prostredí. Na internete sa užívatelia správajú rovnako a niektoré business weby sa bohužiaľ správajú podobne ako spomínaný predavač.
Internet je plný ľudí a spoločností ponúkajúcich najrôznejšie produkty a služby. V užívateľovi musí byť najprv
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii si predstavíme niekoľko zásad, ktoré je dobré dodržať, aby sme si vybudovali dôveru užívateľa.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.