8. diel - SEO - Analýza kľúčových slov - Ďalšie údaje a kategorizácia
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - Optimalizácia štruktúry HTML a štruktúry webu v SEO, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V lekcii SEO - Analýza kľúčových slov - Zber a čistenie dát sme si uviedli akých päť krokov obsahuje proces analýzy kľúčových slov a zamerali sme sa na prvé dva kroky a to na zber dát a na čistenie dát. V tejto lekcii sa pozrieme na ďalšie dva kroky a to na získanie ďalších údajov a na kategorizáciu dát.
Získanie ďalších údajov
V tejto fáze ide o priradenie už prečisteným kľúčovým slovám dôležité údaje, ktoré nám pomôžu pochopiť, ktoré kľúčové slová sú pre nás dôležité. Ide o tieto:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium III, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii sa zameriame na analýzu kľúčových slov a to konkrétne na kroky získania ďalších údajov a kategorizáciu dát.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.