7. diel - SEO - Analýza kľúčových slov - Zber a čistenie dát
V minulej lekcii, SEO - Analýza kľúčových slov - Úvod , sme si uviedli úvod do analýzy kľúčových slov, prečo je dobré ju urobiť, na čo slúži a uviedli sme si krátky príklad.
Čo sa týka analýzy kľúčových slov, tak na jej spracovanie existuje množstvo nástrojov, ktoré nám prácu uľahčia. V tejto lekcii si niektoré spomenieme. Potom si uvedieme, aké kroky obsahuje analýza kľúčových slov a zameriame sa na prvé dva a to na zber dát a na čistenie dát.
Nástroje na analýzu kľúčových slov
Aby sme mohli nájsť a analyzovať kľúčové slová, môžeme využiť viac nástrojov, či už českých alebo zahraničných, voľne dostupných aj platených. Zhrniem tu tých, čo využívam najčastejšie:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium III, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii si uvedieme aké nástroje použiť na analýzu kľúčových slov, aké kroky obsahuje proces jej tvorby a zameriame sa na zber a čistenie dát.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.