6. diel - SEO - Analýza kľúčových slov - Úvod
V tejto lekcii si posvietime na analýzu kľúčových slov. Vysvetlíme si, prečo je dobré si ju urobiť a na čo nám poslúži. Ukážeme si aj krátky príklad, ako k analýze kľúčových slov pristupovať.
Prečo robiť analýzu kľúčových slov
Existuje veľa dôvodov, prečo robiť analýzu kľúčových slov. O čo vlastne ide? Jednoducho povedané hľadáme slová a slovné spojenia (=kľúčové slová), ktoré ľudia vo vyhľadávačoch skutočne hľadajú. Ľudia majú sklon posudzovať druhých podľa seba. Podľa toho, ako to robia oni alebo ako premýšľajú, tak si myslia, že konajú aj ostatní. Ale ono to tak byť nemusí. A práve preto robíme analýzu kľúčových slov - hľadáme, ako sa na internete ľudia správajú a čo skutočne hľadajú, nie to, ako si to myslíme my. A navyše to robíme aj preto,
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium III, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii sa zameriame na analýzu kľúčových slov, prečo je dobré ju urobiť, na čo slúži. Tiež si ukážeme krátky príklad.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.