Samurai
Hru Samurai som rozpracoval ešte o letných prázdninách, potom som sa k nej ale dlho nevracal. Niekedy v polovici Decembra som si povedal, že by sa hra dala použiť ako PF 2013. Tento projekt som dokončil, ale nebolo to ono. Keď som sa dozvedel o súťaži devbookátor, povedal som si, že na hre skúsim zapracovať a dostať ju do nejakej slušné podoby.
Samurai je skákačka, v ktorej je všetko zložené zo štvorčekov. Dej ešte prepracuje.
Môj Team sa skladá zo mňa (vývoj hry), môjho brata (pripomienky k vývoju, testovaniu), a štyroch ďalších členov (testovanie a tipy k vývoju). Názov zatiaľ žiadny nemáme.
Túto stránku budem ďalej aktualizovať.
Aktualizácia 14.1. : Začal som pracovať na inej grafike, odlišnom menu a novom hernom systéme.