Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

Make it flat

Logická hra vytvorená pre súťaž GeekWork 2014. Hra má jednoduchý cieľ a minimum pravidiel. Ako staviteľ máte pred sebou zaujímavý problém. Dostali ste niekoľko blokov a tie musíte vyrovnať do rovnakej výšky. Zakaždým, keď nejaký blok posuniete o niečo viac nahor (alebo nadol), nejaký iný bok sa posunie opačným smerom, Z jednoduchého úlohy sa tak stáva náročná výzva. 10 pripravených levelov a neobmedzené množstvo levelov náhodne vytvorených dokáže zabaviť na veľmi dlho.

Hra je vytvorená v engine unity 3d (aj keď by hra išla vytvoriť v čomkoľvek inom - pokojne aj izometrickej 2d zobrazenie, len si zrovna hrám s unity)

Je hotovo

  • Nápad: 100%
  • Programovacie časť: 100% (ovládanie hry, herné mechanizmy 90%, chýba gui)
  • Grafika: 100%

Členovia tímu

  • Ja (martinsakra) - programátor, gamedesignér
  • Kubo Matlovič - grafik, 3d modely, a proste všetko preto aby hra pekne vyzerala

Hodnotenie porotcov

Hra bola vytvorená do súťaže GeekWork 2014.

Programátorská súťaž GeekWork 2014
  • David Čapka (10 bodov): Na svojej ceste zostavte najrôznejšie časti mesta a potrápte svoje mozgové závity. Návyková hrateľnosť spojená s minimalistickou grafikou a príjemnými efekty, ktoré umocnia radosť zo zdolaného levelu. Skrátka jednoduchá a návyková hra, ktorá je dobre zvládnutá úplne po všetkých stránkach.
  • nessandy (10 bodov): Môj osobný víťaz. Hoci ma všetky hry niečím dostali a mám aj ďalšie favoritov, tejto nie je čo vytknúť. Je kompletne hotová. Teda aspon myslím, lebo som ju ešte nedohral (čo je dobre, inak by bola moc jednoduchá a nudná a nebolo by potrebné sa k nej vracať). Veľa sa mi páči grafika, hlavne úvodného menu. Tiež oceňujem hrateľnosť, kedy prvá úroveň je primitívne, aby užívateľ pochopil, o čo vôbec ide a ďalej stúpa, čím hráča, aspoň ma, dostane. Ďalej je pre mňa nepochopiteľné, ako vymysleli prepojenie kvádrov, kedy sa ktorý bude zdvíhať a ktoré ďalšie to ovplyvní opačným smerom. Možno to naklikali len tak náhodou, každopádne ma to ohromilo :-) Jo a ešte sa mi páči, že vyrovnávanie kvádrov má zakaždým svoj účel, či už je to cesta alebo dom atď. Všetkým vrelo odporúčam. Ja ju ešte nejakú dobu hrať určite budem.
  • Honza Bittner (9 bodov): Grafika je síce horšie, avšak hra je naozaj chytľavá! Zle som však rozoznával, čo je na zemi a čo nie je. Tiež som moc nepochopil, ako mám spoznať spojitosti medzi blokmi.
  • Daniel Vítek (10 bodov): Na prvý pohľad nudná, obyčajná hra. Ale na ten druhý .. pecka. Parádny nápad, grafika síce jednoduchšie, ale pekná, dobre zvolená hudba a vznikla veľmi zaujímavá hra. Občas by sa hodilo prepnutie pohľade na druhú stranu.

Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 778x (30.33 MB)

 

Článok pre vás napísal martinsakra
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor programuje v C# a Javě + dělá v Unity3D
Aktivity