Beyond The Walls
Návyková hra v štýle klasickej japonskej RPG (z horného pohľadu).
Príbeh
Naito je sirota, ktorý vyrastal v detskom domove a celý jeho detstve ho trápili nočné mory. Naito nie je obyčajný ba naopak, Naito vie strieľať energický gule a vidieť duchov atď. Ale Naito nechápe prečo je iný ako ostatní a tiež svoje nočné mory. V jeho nočných morách sa vždy objavoval nejaký starý 100 poschodový dom, ktorý nikdy v živote nevidel.
Keď sa raz Naito prechádza Japonskom, zbadá starý dom. Ten 100 poschodový dom z jeho sna. A tak sa Naito rozhodne ešte v tú noc do starého domu pozrieť. Ale práve v noci starý dom ožíva ...
Ovládanie
- šípky, WASD - pohyb
- space - útok
- C - Chat
- pravé tlačidlo myši v pravo-hornom rohu miestnosti vynechávanie levelu.
- pravé tlačidlo myši v ľavo-hornom rohu miestnosti návrat do predchádzajúceho levelu.
- Hlavný vývojár - Next-x - http://www.itnetwork.cz/portfolio/313
- Grafika - Eyem - http://www.itnetwork.cz/portfolio/5354
Hodnotenie porotcov
Hra bola vytvorená do súťaže GeekWork 2014.
- David Čapka (5 bodov): Hra atmosférou pomerne zaujímavá, avšak prechádzanie stále rovnakých levelov nie je moc zábavné. Na hernom zážitku sa podpisujú tiež zabugované kolízie a predimenzované neobmedzené strieľanie, s ktorého pomocou je možné jednoducho zničiť všetko okolo.
- nessandy (6,5 bodov): Hra vyzerá ako nedokončená. Začiatok ma zaujal a tešila som sa, lebo tieto hry som mala rada. Potom to ale bolo stále to isté, akurát v inej mape. Hovorila som si, že to skúsim dohrať, aby som videla, kam to dôjde a či sa príbeh nejako rozvinie, ale nedala som to, sorry. Výber hudby mi príde skvelý, je úžasne ponurá a k hre a k príbehu sa hodí. Pre nabudúce by som navrhovala urobiť menej levelov, ale viac je prepracovať, napr. By mohli byť po ceste nejaké artefakty. Jo a tiež by bolo dobré vychytať pohyb. Z neustálych pokusov trafiť sa do cesty som dostávala kŕč do ruky. A nerada pokračujem v kritike, ale že má hra príbeh, viem iba preto, že som si to prečítala náhodou tu, inak by mi to nedošlo. Takže aby som to zhrnula, páči sa mi skôr to, čím by hra mohla byť, než to, čím zatiaľ je. Zatiaľ nie je dôvod sa k nej vracať. Ale to neznamená, že sa to nezmení, ak na nej autori budú naďalej pracovať a zdokonaľovať ju. Ďakujem.
- Honza Bittner (6 bodov): Grafika menu je príšerná. Grafika hry docela ujde. Prvých pár kôl, kedy nebol iný cieľ než dostať sa do cieľa, som nejako nechápal, o čo ide. Kolízie sú celkom zlé, veľa sa mi stávalo, že som nemohol ísť.
- Daniel Vítek (5 bodov): Celkom zaujímavý nápad, pekné efekty (veľa sa mi páči tie modré a červené lúče), zaujímavá hudba. Ale hra mi príde hrozne odfláknutá. Konkrétne tie kolízie - to fakt dokáže vytočiť, takže som skončil niekde pri 10. levelu. Mal si to urobiť skôr kratšie ale viac si s tým pohrať. Tiež som sa celkom zľakol toho hlavného menu - neviem, či je to účel, alebo nejaký bug, ale na rozlíšenie 1366 * 768 je roztiahnuté cez celú obrazovku a vyzerá dosť divne.
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkamiStiahnuté 656x (38.93 MB)