20. diel - Arduino a práca s tlačidlami - Knižnica
V minulej lekcii, Arduino a práca s tlačidlami , sme sa naučili pracovať s tlačidlom.
V lekcii Tvorba vlastnej Arduino knižnice - Dokončenie sme si ukázali, ako sa knižnice tvoria aj výhody ich použitia. Preto si dnes aj prácu s tlačidlom zjednodušíme v duchu OOP.
Hlavička
Založíme si teda novú zložku s názvom TlacitkoLib/
, a v
Arduino IDE i novú záložku s názvom TlacitkoLib.h
. Projekt
uložíme do tejto zložky.
Sem si napíšeme deklaráciu hlavičky triedy z programu z lekcie s tlačidlom už ako samostatný modul (header). Pre jednoduchosť teraz vynecháme overovanie verzia vývojového prostredia Arduino IDE:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Arduino tutoriálu vytvoríme OOP knižnicu pre prácu s tlačidlom vrátane podpory dlhého stisku pre pohodlné znovu-používaní kódu v Arduino projektoch.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.