Návod na vytvorenie neba a zeme
.
Všade, kde neuvedu pozadia, majte biele pozadie!
nebo
nebo
Filtre - Vykreslenie - Mraky - Pevný šum (Detail - 10, veľkosť xiy 0,7, dlaždicovatelné.) Teraz si to zafarbite, ... Výsledok:
Mraky - dlaždice
Filtre - Vykreslenie - Príroda - Plameň. Farebná mapa - Calcoast09. Pohrajte sa s kamerou a ďalšími, aby ste dopadli takto (Upozorňujem! Čierna farba v náhľade značí transparentnosť - tak na tú čiernu ovcu nepozerajte! - nezmeníme ju, ...):
Filtre - Šum - rozprestrieť - 30, 30. Filtre - Rozostrenie - Dlaždicovatelné rozostrenie - 8, zvisle i vodorovne, RLE. Filtre - Mapa - Odstrániť prechody. výsledok:
Cez mspaint
(Ak chcete dlaždicovatelné, upravte si podľa návodu z minula, ...)
V mspaint si pomocou spreja s veľkosťou nejcětší nastaviteľné v menu a pomocou 5 růzých modrých a 2 sivých vytvorte toto:
Teraz ho selektívne rozmažte v Gimpu (smerom od bielej):
Tvar je samozrejme na Vás, ... A ak ho budete chcieť niekam pridať, len pomocou paličky zmažte podadí.
Cez Filtre
Filtre - Dekorácie - Škvrny od kávy (10 a iba stmaviť). Filtre - Mapa - Odstrániť prechody. Filtre - Rozostrenie - Dlaždicovatelné rozhostření (IIR - 8 a všetko začiarknuté!). Teraz si to len zafarbite, ... Výsledok:
zem
Filtre - Dekorácie - Stará fotografie (všetko zaškrtnúť a veľkosť okraje - tak 20 - ale s tým si pohrajte!). No a teraz si to len zafarbite na hnedo a vo Filtre - Mapa - Odstrániť prechody si z toho urobte dlaždicu, ... Výsledok:
Filtre - Vykreslenie - Mraky - Odpočítať mraky - xay nastavte na 16, Dlaždicovatelné - inak všetko ostatné vypnúť - na detailu nezáleží, ... Zafarbite si to na hnedo. Filtre - Vylepšenie - Doostriť - vyberte prijateľnú mieru, ... Výsledok:
Opäť začíname na bielom pozadí. Filtre - Umenie - Plátno (Rozostrenie xay - 3, tie dve položky pod tým na max a hĺbka 40, teraz si už známu metódou (Mapa - Odstrániť okraje) zaistite dlaždicovatelnost a následne zafarbite na hnedo):
Filtre - Skreslenie - Mozaika. Zafarbiť na hnedo. Zdlaždicovat pomocou posunu - ctrl + o, ... Výsedek:
tráva
Filtre - Vykreslenie - Mraky - Pevný šum - turbulentné, dlaždicovatelné, detail 15 ax, y 16. Zafarbiť na zeleno - takto:
Zďaleka nie je všetko - len zatiaľ.