Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

Diskusia – Metódy 3D grafiky (2. časť, terén)

Späť

Upozorňujeme, že diskusie pod našimi online kurzami sú nemoderované a primárne slúžia na získavanie spätnej väzby pre budúce vylepšenie kurzov. Pre študentov našich rekvalifikačných kurzov ponúkame možnosť priameho kontaktu s lektormi a študijným referentom pre osobné konzultácie a podporu v rámci ich štúdia. Toto je exkluzívna služba, ktorá zaisťuje kvalitnú a cielenú pomoc v prípade akýchkoľvek otázok alebo projektov.

Komentáre
Avatar
Panda38
Tvůrce
Avatar
Panda38:13.8.2013 12:48

K tutoriálu bych rád doplnil ještě jednu metodu vytváření terénu - splatting. Tato metoda se nejčastěji používá u "lepších" her. Terén se nadefinuje pomocí výškové mapy a pomocí sady map průhlednosti, které udávají jak se která textura do terénu vykresluje. Při renderování se jednotlivé textury vykreslují do terénu s různou průhledností, podle průhlednostní mapy. Zde je náhled jak takový terén vypadá: http://petr.hostuju.cz/…platting.jpg a zde ukázkový program http://prana.hostuju.cz/…platting.zip ... je to jen experimentální program vzniklý později, proto je zahrnutý jen v pokusech (http://petr.hostuju.cz/…/nemecek.htm).

 
Odpovedať
13.8.2013 12:48
Robíme čo je v našich silách, aby bola tunajšia diskusia čo najkvalitnejšia. Preto do nej tiež môžu prispievať len registrovaní členovia. Pre zapojenie sa do diskusie sa zaloguj. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa, je to zadarmo.

Zatiaľ nikto nevložil komentár - buď prvý!