Veľkonočná akcia je tu a s ňou aj extra kredity ZADARMO na náš interaktívny e-learning. Dobij si teraz kredity a posuň sa vo svojej kariére vpred!
Zarábaj až 6 000 € mesačne! Akreditované rekvalifikačné kurzy od 0 €. Viac informácií.

Diskusia – 5. diel - 3D strieľačka v Unity - Príprava animácií

Späť

Upozorňujeme, že diskusie pod našimi online kurzami sú nemoderované a primárne slúžia na získavanie spätnej väzby pre budúce vylepšenie kurzov. Pre študentov našich rekvalifikačných kurzov ponúkame možnosť priameho kontaktu s lektormi a študijným referentom pre osobné konzultácie a podporu v rámci ich štúdia. Toto je exkluzívna služba, ktorá zaisťuje kvalitnú a cielenú pomoc v prípade akýchkoľvek otázok alebo projektov.

Komentáre
Avatar
Dominik Němeček:10.8.2020 20:41

Díky za super článěk. :-)

 
Odpovedať
10.8.2020 20:41
Avatar
Tomáš Brabec
Tvůrce
Avatar
Odpovedá na Dominik Němeček
Tomáš Brabec:17.8.2020 9:23

Jsem rád, že se článek líbil :)

 
Odpovedať
+1
17.8.2020 9:23
Avatar
Karel Vyborny:29.6.2024 17:41

v codu move.cs autor předpokládá Animator objectwithAnim; Kde se k tomu došlo ?

 
Odpovedať
29.6.2024 17:41
Avatar
Tomáš Brabec
Tvůrce
Avatar
Tomáš Brabec:30.6.2024 9:13

Animator objectwithAnim jsme si definovali jako atribut naší třídy Move, což je námi vytvořená komponenta. Poté jsme ho naplnili instancí komponenty animator objektu, který chceme animavovat, kterou jsme získali pomocí vyhledání dle id objektu a funkce pro získání komponenty daného objektu.

 
Odpovedať
30.6.2024 9:13
Robíme čo je v našich silách, aby bola tunajšia diskusia čo najkvalitnejšia. Preto do nej tiež môžu prispievať len registrovaní členovia. Pre zapojenie sa do diskusie sa zaloguj. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa, je to zadarmo.

Zobrazené 4 správy z 4.