Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

Diskusia – 5. diel - 3D strieľačka v Unity - Príprava animácií

Späť

Upozorňujeme, že diskusie pod našimi online kurzami sú nemoderované a primárne slúžia na získavanie spätnej väzby pre budúce vylepšenie kurzov. Pre študentov našich rekvalifikačných kurzov ponúkame možnosť priameho kontaktu s lektormi a študijným referentom pre osobné konzultácie a podporu v rámci ich štúdia. Toto je exkluzívna služba, ktorá zaisťuje kvalitnú a cielenú pomoc v prípade akýchkoľvek otázok alebo projektov.

Komentáre
Avatar
Dominik
Tvůrce
Avatar
Dominik:10.8.2020 20:41

Díky za super článěk. :-)

 
Odpovedať
10.8.2020 20:41
Avatar
Tomáš Brabec
Tvůrce
Avatar
Odpovedá na Dominik
Tomáš Brabec:17.8.2020 9:23

Jsem rád, že se článek líbil :)

 
Odpovedať
17.8.2020 9:23
Avatar
Karel Vyborny:29. júna 17:41

v codu move.cs autor předpokládá Animator objectwithAnim; Kde se k tomu došlo ?

 
Odpovedať
29. júna 17:41
Avatar
Tomáš Brabec
Tvůrce
Avatar
Tomáš Brabec:30. júna 9:13

Animator objectwithAnim jsme si definovali jako atribut naší třídy Move, což je námi vytvořená komponenta. Poté jsme ho naplnili instancí komponenty animator objektu, který chceme animavovat, kterou jsme získali pomocí vyhledání dle id objektu a funkce pro získání komponenty daného objektu.

 
Odpovedať
30. júna 9:13
Robíme čo je v našich silách, aby bola tunajšia diskusia čo najkvalitnejšia. Preto do nej tiež môžu prispievať len registrovaní členovia. Pre zapojenie sa do diskusie sa zaloguj. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa, je to zadarmo.

Zatiaľ nikto nevložil komentár - buď prvý!