Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

Diskusia – 2. diel - SDĽ - Vytvorenie okná a vstup od užívateľa

Späť

Upozorňujeme, že diskusie pod našimi online kurzami sú nemoderované a primárne slúžia na získavanie spätnej väzby pre budúce vylepšenie kurzov. Pre študentov našich rekvalifikačných kurzov ponúkame možnosť priameho kontaktu s lektormi a študijným referentom pre osobné konzultácie a podporu v rámci ich štúdia. Toto je exkluzívna služba, ktorá zaisťuje kvalitnú a cielenú pomoc v prípade akýchkoľvek otázok alebo projektov.

Komentáre
Avatar
Insane Qurd
Tvůrce
Avatar
Insane Qurd:27.8.2015 14:32

Celkem mi to pripomina Pygame...

Odpovedať
27.8.2015 14:32
It's impossible to say it's impossible.
Avatar
gcx11
Tvůrce
Avatar
Odpovedá na Insane Qurd
gcx11:27.8.2015 15:00

Pygame je postaveno na SDL

 
Odpovedať
27.8.2015 15:00
Avatar
Libor Šimo (libcosenior):28.12.2016 9:36

<a href="http://­www.itnetwork­.cz/portfolio/6863" class="member-card" data-member-id="6863">patrik­.valkovic</a>, Mám otázky:

  1. Bolo cielom programu okrem zachytenia udalosti SDL_QUIT aj to, že v otvorenom okne ostane zobrazená plocha PC a nie prázdne biele okno? (obrázok)
  2. Keď chytím okno myšou a posuniem ho za okraj plochy zmení sa obsah, prečo je to tak? (obrázok)
  3. Ako docielim, aby sa pri spustení programu neotvárala aj konzola? (skúšal som debug aj release)
Odpovedať
28.12.2016 9:36
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Odpovedá na Libor Šimo (libcosenior)
Patrik Valkovič:28.12.2016 17:52

Ahoj,
1 - Zobrazení plochy cílem nebylo, ale protože v okně nic nevykresluješ, tak je spíše implementací SDL, co v okně bude. Pro mě se v této implementaci zobrazilo pouze černé okno, nicméně jiná verze knihovny může reagovat jinak. Pokud se podíváš na další díly tutoriálu, tak by mělo jít normálně vykreslovat. Pokud by byly nějaké problémy, tak mě kontaktuj.
2 - Zase bych řekl, že je to vniřní implementací SDL. Prostě nic nevykreslíš, tak si s tím SDL musí nějak poradit. U tvé implementace si s tím poradilo zřejmě tímhle způsobem.
3 - Co se GUI/konzole týče, je to popsáno v minulé lekci.

Odpovedať
28.12.2016 17:52
Nikdy neumíme dost na to, abychom se nemohli něco nového naučit.
Robíme čo je v našich silách, aby bola tunajšia diskusia čo najkvalitnejšia. Preto do nej tiež môžu prispievať len registrovaní členovia. Pre zapojenie sa do diskusie sa zaloguj. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa, je to zadarmo.

Zatiaľ nikto nevložil komentár - buď prvý!