9. diel - Tvorba sudoku v Xamarin - Testovanie výkonosti
V minulej lekcii, Tvorba sudoku v Xamarin - Asynchrónne metódy , sme implementovali asynchrónne metódy za účelom zobrazenia postupu riešenia na obrazovke.
V dnešnom Xamarin tutoriále budeme načítať zadanie sudoku zo súboru a merať časy riešenia, aby sme otestovali výkonnosť našej aplikácie.
Testovanie výkonosti aplikácie
Potrebujeme teda otestovať, aký je výkonný náš algoritmus na výpočet sudoku. Určite nechceme testovať ručne. Teda vziať nejaký časopis, kde sú desiatky sudoku a manuálne ich vkladať do aplikácie 🥶
Budeme rozširovať našu aplikáciu z lekcie Asynchrónne
metódy. Všetok kód budeme písať do súboru
MainPage.xaml.cs
.
Testovacie dáta
Na internete sú súbory so zadaním sudoku, dokonca aj s riešením. Jeden z
týchto súborov, s názvom zadanie_vysledky1_1000.txt
, kde je 1000
zadanie, je priložený pod článkom.
Každý riadok súboru
zadanie_vysledky1_1000.txt
obsahuje:
- prvých 81 znakov číslic od
0
po9
, ktoré sú zadaním sudoku, - nasledujúcich 81 znakov číslic od
1
po9
, ktoré sú riešením sudoku.
0
v zadaní sudoku určuje, že danú bunku treba
riešiť.
Uloženie testovacích dát
Potom, čo sme si stiahli z priloženého riešenia súbor
zadanie_vysledky1_1000.txt
, uložíme si ho do našej aplikácie. V
okne Solution Explorer
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Xamarin tutoriále budeme načítať zadanie sudoku zo súboru a merať časy riešenia, aby sme otestovali výkonnosť našej aplikácie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.