Zarábaj až 6 000 € mesačne! Akreditované rekvalifikačné kurzy od 0 €. Viac informácií.

9. diel - Tvorba sudoku v Xamarin - Testovanie výkonosti

V minulej lekcii, Tvorba sudoku v Xamarin - Asynchrónne metódy , sme implementovali asynchrónne metódy za účelom zobrazenia postupu riešenia na obrazovke.

V dnešnom Xamarin tutoriále budeme načítať zadanie sudoku zo súboru a merať časy riešenia, aby sme otestovali výkonnosť našej aplikácie.

Testovanie výkonosti aplikácie

Potrebujeme teda otestovať, aký je výkonný náš algoritmus na výpočet sudoku. Určite nechceme testovať ručne. Teda vziať nejaký časopis, kde sú desiatky sudoku a manuálne ich vkladať do aplikácie 🥶

Budeme rozširovať našu aplikáciu z lekcie Asynchrónne metódy. Všetok kód budeme písať do súboru MainPage.xaml.cs.

Testovacie dáta

Na internete sú súbory so zadaním sudoku, dokonca aj s riešením. Jeden z týchto súborov, s názvom zadanie_vysledky1_1000.txt, kde je 1000 zadanie, je priložený pod článkom.

Každý riadok súboru zadanie_vysledky1_1000.txt obsahuje:

  • prvých 81 znakov číslic od 0 po 9, ktoré sú zadaním sudoku,
  • nasledujúcich 81 znakov číslic od 1 po 9, ktoré sú riešením sudoku.
Číslice 0 v zadaní sudoku určuje, že danú bunku treba riešiť.

Uloženie testovacích dát

Potom, čo sme si stiahli z priloženého riešenia súbor zadanie_vysledky1_1000.txt, uložíme si ho do našej aplikácie. V okne Solution Explorer


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 100 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 8 článkom (8 lekcií) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V Xamarin tutoriále budeme načítať zadanie sudoku zo súboru a merať časy riešenia, aby sme otestovali výkonnosť našej aplikácie.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Daniel Martinko
Avatar
Aktivity