6. diel - Tvorba sudoku v Xamarin - Test kontrolných mechanizmov
V minulej lekcii, Tvorba sudoku v Xamarin - Kontrolné mechanizmy , sme si implementovali kontrolné mechanizmy Sudoku.
V dnešnom Xamarin tutoriále si ukážeme, ako môžeme graficky otestovať naše kontrolné mechanizmy a zobraziť počet zadaných čísel a číslic.
Budeme rozširovať našu aplikáciu z lekcie Kontrolné
mechanizmy. Všetok kód budeme písať do súboru
MainPage.xaml.cs
.
Testovanie kontrolných mechanizmov
Pri zadávaní sudoku by sme chceli používateľa upozorniť na chybu ihneď, akonáhle zadá niečo nesprávne, a to napríklad zmenou farby pozadia. Toto grafické znázornenie chyby si naprogramujeme.
Kontrola správnosti vloženia
Na kontrolu správnosti vloženia si napíšeme novú
metódu, ktorú vložíme na koniec súboru
MainPage.xaml.cs
.
Ak užívateľ urobí chybu:
- v stĺpci, tak prefarbíme stĺpec,
- v riadku, prefarbíme riadok,
- v mriežke, prefarbíme mriežku,
- vo všetkých vyššie spomenutých, potom prefarbíme stĺpec, riadok aj mriežku.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tutoriále Xamarin si ukážeme, ako môžeme graficky otestovať naše kontrolné mechanizmy a zobraziť počet zadaných čísel a číslic.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.