8. diel - Tvorba sudoku v Xamarin - Asynchrónne metódy
V minulej lekcii, Tvorba sudoku v Xamarin - Hlavný algoritmus , sme vytvorili hlavný algoritmus riešenia sudoku.
V dnešnom Xamarin tutoriále si do našej aplikácie sudoku implementujeme asynchrónne metódy za účelom priebežného zobrazenia postupu riešenia na obrazovke.
Budeme rozširovať našu aplikáciu z lekcie Hlavné
algoritmus. Všetok kód budeme písať do súboru
MainPage.xaml.cs
.
Testovanie Sudoku
Z predchádzajúcich lekcií už máme funkčnú aplikáciu na riešenie sudoku. Spustite aplikáciu a zadajte na riešenie nasledujúce zadanie sudoku:
001 000 000 050 000 008 020 500 047 630 000 000 000 000 710 017 609 302 100 908 070 000 003 264 040 005 000
Analyzujme potrebný čas na riešenie sudoku a identifikujeme príležitosť na zlepšenie našej aplikácie.
Čas riešenia sudoku
Pri spustení na priemerne výkonnom mobile trvá riešenie aj niekoľko minút. Moje testovanie na týchto troch mobiloch dopadlo nasledovne:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tutoriále Xamarin si do našej aplikácie sudoku implementujeme asynchrónne metódy za účelom zobrazenia postupu riešenia na obrazovke.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.