IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

8. diel - Tvorba sudoku v Xamarin - Asynchrónne metódy

V minulej lekcii, Tvorba sudoku v Xamarin - Hlavný algoritmus , sme vytvorili hlavný algoritmus riešenia sudoku.

V dnešnom Xamarin tutoriále si do našej aplikácie sudoku implementujeme asynchrónne metódy za účelom priebežného zobrazenia postupu riešenia na obrazovke.

Budeme rozširovať našu aplikáciu z lekcie Hlavné algoritmus. Všetok kód budeme písať do súboru MainPage.xaml.cs.

Testovanie Sudoku

Z predchádzajúcich lekcií už máme funkčnú aplikáciu na riešenie sudoku. Spustite aplikáciu a zadajte na riešenie nasledujúce zadanie sudoku:

001 000 000
050 000 008
020 500 047

630 000 000
000 000 710
017 609 302

100 908 070
000 003 264
040 005 000

Analyzujme potrebný čas na riešenie sudoku a identifikujeme príležitosť na zlepšenie našej aplikácie.

Čas riešenia sudoku

Pri spustení na priemerne výkonnom mobile trvá riešenie aj niekoľko minút. Moje testovanie na týchto troch mobiloch dopadlo nasledovne:


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 100 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 8 článkom (8 lekcií) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V tutoriále Xamarin si do našej aplikácie sudoku implementujeme asynchrónne metódy za účelom zobrazenia postupu riešenia na obrazovke.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Daniel Martinko
Avatar
Aktivity