23. diel - Grafika v Xamarin.Forms - Zložitejšie tvary
V minulej lekcii, Grafika v Xamarin.Forms - Úvod do vektorovej grafiky , sme sa zoznámili so štetcami, pomocou ktorých možno vytvárať farebné prechody, as vykresľovaním základných geometrických tvarov.
V tejto lekcii sa pozrieme na element <Path>
.
<Path>
<Path>
je element pre kreslenie kriviek a zložitejších
tvarov. K popisu tvarov, ktoré má vykresliť, sa používajú elementy
dedičov od triedy Geometry
, ktoré sa odovzdávajú do vlastnosti
Data
.
Elementy Geometry
Tieto elementy slúžia na popis tvaru, ktorý sa má vykresliť elementom
<Path>
, alebo tiež k orezu ovládacích prvkov. Môžeme je
zoskupovať a vytvárať tak zložitejšie obrazce.
<LineGeometry>
Jednoduchá linka:
<Path Stroke="#00386B" StrokeThickness="5" WidthRequest="200" HeightRequest="100" HorizontalOptions="Center" VerticalOptions="Center"> <Path.Data> <LineGeometry StartPoint="10,10" EndPoint="190,90"/> </Path.Data> </Path>
výsledok:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Xamarin tutoriále si predstavíme element Path, ktorý umožňuje vykresľovať zložité tvary pomocou Geometry elementov. Ukážeme si, ako vykresliť SVG ikonu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.