25. diel - Grafika pomocou SkiaSharp v Xamarin.Forms - Vloženie obrázku
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - Preferences, navigácia, ICommand v C# .NET Xamarin, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V dnešnom Xamarin tutoriálu sa zoznámime s bitmapami a pokročíme v našej aplikácii, v ktorej sme si vytvorili modro vyplnené pozadia a tlačidla "A", "B", "C". Výsledná aplikácia má byť malou hrou. Hráči ukážeme obrázok a hráč vyberie správnu možnosť:
Obrázky
Najprv si do aplikácie vložíme obrázky, ktoré budeme hráčom ukazovať.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Xamarin tutoriále si do našej aplikáciu pridáme obrázky. Naučíme sa pracovať s bitmapami a vkladať text pomocou knižnice SkiaSharp.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.