26. diel - Grafika pomocou SkiaSharp v Xamarin.Forms - Animácie
V minulej lekcii, Grafika pomocou SkiaSharp v Xamarin.Forms - Vloženie obrázku , sme do našej aplikácie vložili obrázky. Naučili sme sa pracovať s bitmapami a vkladať text pomocou knižnice SkiaSharp.
V tejto lekcii dokončíme našu hru. Vložíme animácie a pokročilejšie grafické prvky. Tu vidíme podobu výslednej aplikácie:
Animácie
Do projektu SkiaSharpGame
nahráme obrázok krížika a fajky,
ktoré sa zobrazí pri zvolení správnej / zlé odpovede.
Obrázky krížika a fajky nájdeme v priloženej aplikácii v priečinku
SkiaSharpGame\
, alebo si ich môžeme stiahnuť priamo tu
kliknutím pravým tlačidlom na obrázky nižšie
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Xamarin tutoriále dokončíme našu aplikáciu. Pridáme si nové obrázky, ktoré zobrazíme pomocou animácie. Vytvoríme gradient.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.