Zarábaj až 6 000 € mesačne! Akreditované rekvalifikačné kurzy od 0 €. Viac informácií.

Vykresľovanie jednoduchých objektov vo WPF

Program do súťaže macher na algoritmy sa zadaním:

Program bude kresliť na plátno (bude sa jednať o formulárové aplikácii) a to nasledujúce 3 tvary: štvorec, kruh a čiaru. Program však smie používať iba metódu na položenie pixelu.

Program využíva algoritmus Bresenham na kresbu priamky a jeho upravené verzie pre kružnicu / elipsu. Rovnobežník je vykreslený ako 4 priamky. Antialiasing je len taká hračka, k realistickému má ďaleko. A vyplňovanie poch sa používa buď záplava alebo u štvorca klasika s prechodom cez hranu.


Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 246x (151.5 kB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C#

 

Ako sa ti páči článok?
Pred uložením hodnotenia, popíš prosím autorovi, čo je zleZnakov 0 z 50-500
Ako sa ti kurz páči?
Tvoje hodnotenie kurzuZnakov 0 z 50-500
Všetky články v sekcii
Zdrojákoviště C # .NET - Okenné aplikácie WPF
Program pre vás napísal martinsakra
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor programuje v C# a Javě + dělá v Unity3D
Aktivity