Organizer
Jednoduchý pomocník, ktorý slúži pre plánovanie schôdzok, úloh, poznámok a ukladanie kontaktov. Aplikácia môže obsahovať aj viac užívateľov, ktorí môžu byť buď správcom a to znamená, že takýto užívateľ má možnosť si zobraziť jednotlivých užívateľov, ich posledný prihlásenie a v neposlednom rade ich môže z databázy vymazať. Druhým typom je typ bežný užívateľ a ten také možnosti ako správca samozrejme nemá.
Použité technológie
- Caliburn.Micro
- WPF
- Visual štúdio Community 2017
- entity Framework
- SqlLite
Stručný popis funkcií
Keď aplikáciu spustíte, tak sa zobrazí úvodná obrazovka, kde sú zobrazení používatelia, ktorí sú v databáze uložení, a táto stránka slúži jednak pre prihlásenie užívateľa alebo pre presmerovanie na stránku, kde je možné pridať nového používateľa.
Čo sa týka vzhľadu, tak som sa dáta snažil prehľadne zobraziť v ListView a je možné ich triediť podľa prednastavených kritérií. Ešte by som sa zastavil rád u priorít. Ak používateľ pridá nejaké položke určitú prioritu, tak sa podľa toho zobrazí v ListView a to tak, ako sa uvádza v tejto tabuľke.
Najvyššia | červená |
---|---|
Stredná | žltá |
nízka | modrá |
Pokiaľ sa týka schôdzok a úloh, tak sú tu zobrazené iba aktuálnej položky, ktoré majú dátum zhodný s aktuálnym dátumom alebo sú dáta oproti aktuálnemu vpred. Schôdzky a úlohy, ktoré majú dátum za aktuálnym dátumom, sa dajú zobraziť v príslušnej správe, kde je tiež možnosť ich aj vymazať. Tak teraz niečo k správe. Na každej stránke okrem prehľadu sa nachádza v pravej strane menu, ktoré slúžia pre pridávanie, mazanie a zmenu. Snažil som sa, aby to bolo užívateľsky trošku prívetivejší, tak je možnosť, aby sa menu mohlo rozbaľovať aj zrolovať. Navyše stránka schôdzky a úlohy obsahuje ešte kalendár, v ktorom sa označia všetky schôdzky a úlohy, ktoré sú v databáze. Používateľovi to potom značne zjednodušuje proces plánovania, pretože jasne vidí, aký deň už niečo má alebo naopak. Posledný zvláštnosťou je to, že u schôdzok má užívateľ možnosť si vybrať aj prípadný kontakt, s ktorým by mal eventuálne schôdzku. Schôdzky a úlohy majú ešte spoločnú jednu vec. V kalendári sa totiž okrem aktuálnych schôdzok alebo úloh zobrazujú aj stretnutia alebo úlohy, ktoré sa už uskutočnili. Užívateľ potom má možnosť sa na ne pozrieť a prípadne ich zmazať.
Čo sa týka kontaktov, tak tie sú radené defaultne podľa abecedy a je tu možnosť si zobraziť iba obľúbené užívateľa. Správca jednak obsahuje už spomínané funkcie, ale u kontaktov pribudla ešte funkcia vyhľadávania, ktorá slúži pre prípad, keď je v databáze veľa uložených kontaktov. Vyhľadávanie berie ako parameter priezvisko a keď používateľ zadáva jednotlivé písmená, tak sa už zobrazujú nájdené kontakty. Táto funkcia sa zobrazí, ak je v databáze viac ako 7 kontaktov. Ak by užívateľ chcel, tak je tiež možné si všetky kontakty nechať vygenerovať do CSV alebo PDF. Po vygenerovanie súboru je dokument automaticky otvorený.
Vyjadrenie poroty
- Dan Vítek - 6 bodov - Na prvý pohľad veľmi pekne spracovaná aplikácie. Na druhý mierne pokrivkáva UX, napríklad keď si chcem pridať schôdzku, určite sa mi nebude chcieť čakať 3 sekundy, než mi vyjde lišta s tlačidlom pre pridanie. Úlohy sú zjavne skopírované zo schôdzok (zlý titulok , Nikde (okrem editácia) som nenašiel možnosť zobraziť popis. To rovnaké u poznámok, ak si chcem nejakú zobraziť, musím čakať 3 sekundy, než mi vyjde lišta, aby som mohol kliknúť na editáciu.
- Adam Ježek - 8 bodov - Pekná aplikácie, aj s animáciami, je vidieť že si si s tým vyhral, jednoduché ovládanie. Niektoré neplatné akcie nevyhodí žiadnu hlášku, len sa nič nestane, môže to byť trochu mätúce (napríklad chybne zadanej dátum).
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 77x (457.31 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C#