3D grafika v C # .NET WPF - Guľa a hrany
V minulom dieli, 3D grafika v C# .NET WPF - Tvorba základných tvarov, sme skončili kužeľom. Dnes nás čaká gule, zvýraznenie hrán 3D objektov, univerzálne konštrukcie k vykresľovanie 3D telies a samozrejme aj ukážková aplikácie na stiahnutie.
Guľa
Dostávame sa ku guli:
K vytvoreniu gule budeme potrebovať tieto parametre: polomer, súradnice stredu a počet stien. Najprv si spočítame prírastok uhla v osi Y a osi X:
double deltaUhluVOseY = Math.PI / pocSten; double deltaUhluVOseX = 2 * Math.PI / pocSten;
Body vytvoríme tak, že budeme vykonávať "rezy" v osi Y podľa
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Tutoriál opisuje tvorbu gule v C # .NET WPF obsahuje a ukážkovú aplikáciu, kde je možné vyskúšať aj odvodené tvary. Ďalej ukazuje zvýraznenie hrán objektov.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.