Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

Game of life

Už dlho som si chcel vyskúšať dať dohromady algoritmus Game of life - http://cs.wikipedia.org/..._%C5%BEivota, aby som si s ním mohol hrať a skúšať čo vie. Pri tvorbe som sa trochu neudržal na uzde a tak som postupne implementoval ďalšie a ďalšie funkcionality.

V súčasnej dobe program vie:

  • Nastavovať si veľkosť poľa v určitom rozmedzí
  • Pohodlné nastavenie živých / mŕtvych buniek
  • Rýchlosť generovanie ďalšie generácie
  • Možnosť nastaviť si okrem klasického Game of life (defaultne nastavené) aj iné varianty
  • Urobiť viac krokov naraz bez zobrazenia (objaví sa len výsledok)
  • Uloženie výsledného obrázku
  • Načítanie obrázka uloženého v tomto programe a spracovanie ho
  • verzia 1.0.2 - možnosť výberu ohraničené / neohraničené pole
  • verzia 1.1.0 možnosť ukladania do gifu

Aplikácia nebude mať žiadny veľký prínos, je to skôr o tom si s tým pohrať a potom sa pozerať, čo z toho vznikne. Ja sa u tohto programu naučil okrem iného aj doublebuffering a pokus o spracovanie obrázka.

Osobne odporúčam nastaviť počet polí na 80, rýchlosť na + -1,5 kliknúť na tlačidlo generate, nastaviť v Revive ku trojke ešte 0, potom odditerovat 50-200 ťahov a dať štart.

Aplikácia by mala byť dokončená a plne funkčné, ale prípadné chyby (najkritickejšie miesto je spracovanie obrazu) môže stále obsahovať chyby. Tie keď tak píšte sem.


Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 724x (31 kB)

 

Všetky články v sekcii
Okenné aplikácie v C # .NET vo Windows Forms
Preskočiť článok
(neodporúčame)
Jednoduchá kalkulačka v C # .NET Windows Forms
Program pre vás napísal martinsakra
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor programuje v C# a Javě + dělá v Unity3D
Aktivity