Generátor rastlín (l-systémy) v C # .NET
Náhodný generátor rastlín a jednoduchý interpreter L-systémov (alebo tiež Lindenmayerových systémov) vytvorený v C# .NET do súťaže Machr na algoritmy - vykreslenie rastliny, kde spolu s niekoľkými ďalšími vyhral placku.
Vie vygenerovať náhodná pravidlá pre generovanie, aplikovať pravidlá na axióma a týmto vzniknutý textový reťazec použiť pre následné vykreslenie L-systému. Umožňuje tiež nastaviť ďalšie parametre pre generovanie i vykresľovanie L-systému (ako napríklad miera náhodnosti). V súbore ls.txt môžete pridať aj vlastné pravidlá (prvý riadok je axióma, ďalšie pravidlá), pri generovaní náhodných pravidiel sa potom program pokúša vytvárať podobná týmto.
Na záver ešte spomeniem, že počet iterácií nie je dobré preháňať (zadávajte hodnoty okolo 4), pri trochu dlhších pravidlách generovanie by to programu mohlo trvať veľmi dlho. Ako vždy sú komentáre (dobré, kritické aj rady na vylepšenie) vítané.
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 247x (80.35 kB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C#