8. diel - Spracovanie kliknutí na súradnice v C # .NET
V minulej lekcii, Kreslenie na Graphics v C # .NET , sme načal aplikáciu, evidujúce obsadenosť kinosály. Použili sme k tomu kreslenie na Graphics. Dnes v C# .NET tutoriálu aplikáciu dokončíme, dodáme označovanie sedadiel a ukladanie do súboru.
Zmena stavu sedadlá
Poďme naprogramovať, aby sa v prípade kliknutia na konkrétne sedadlo toto sedadlo označilo ako voľné / obsadené.
Logika
V tried
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tutoriále pre C # .NET dokončíme aplikáciu pre evidenciu kinosály. Pomocou kliknutia na PictureBox označíme konkrétne sedadlo a naučíme sa používať dialógy.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.