21. diel - Unity (C #) Android - Pľuvanie ohňa na mobilných zariadeniach
V dnešnej lekcii sa pozrieme na zlepšenie chrlenie ohňa. Teraz sa oheň aktivuje zakaždým, keď stlačíme Ctrl alebo pravé tlačidlo myši. Lenže takýto prístup nie je moc dobrý, najmä pre mobilné zariadenia. Hráč na telefóne nemá možnosť, ako aktivovať oheň.
Možným riešením by bolo vytvoriť pre telefóny GUI tlačidlo, ktoré by sa zobrazilo v jednom z dolných rohov obrazovky a na toto tlačidlo by hráči klikali. My to ale pojmeme trochu originálnejšie. Tlačidlom totiž bude drak samotný. Kedykoľvek teda hráč klikne na draka, vypľuje oheň.
Vytvorenie tlačidla
Drakovi vytvoríme podobjektoch, ktorý pomenujeme TouchControl
.
Pridáme mu Circle Collider2D, ktorý bude dostatočne veľký:
Nesmieme zabudnúť Collider nastaviť len ako Trigger
.
Vrstva
Objektu tiež pridáme
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tutoriálu o programovaní hier v Unity sa budeme zaoberať zmenou ovládanie pre pľuvanie ohňa tak, aby fungovalo aj na mobilných zariadeniach.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.