IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

20. diel - Unity (C #) Android - Pľuvanie ohňa

V dnešnej lekcii sa pozrieme na pľuvanie ohňa drakom. Budeme chcieť, aby hráč mal obmedzené množstvo ohňov, ktoré možno vypľuť, as pomocou týchto plameňov mohol ničiť stalagmity.

U pľuvanie nebudeme riešiť, akým smerom drak pozerá, a pľuvne priamo pred seba.

Presunieme sa do scény, kde máme hru.

Particle systém

Pre pľuvanie ohňa využijeme particle systém, ktorý už máme hotový. Je to ten, ktorý robí efekt horenia pri pohybe. Skopírujeme si ho a presunieme ho ako potomka objektu Player.

Particle systém si premenujeme na niečo vhodnejšieho - fireSpitting. Ďalej si ho zmenšíme cez Start size na 0.30 alebo čo sa vám bude páčiť. Zároveň zmenšíme Shape, radius na 0.01. Particle systém presunieme na pusu draka:

Umiestnenie particle Effectu.

Ak nemáme zapnuté, zapneme


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 275 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 49 článkom (49 lekcií) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V tutoriálu na hru pre Android v Unity3D pridáme pľuvanie ohňa a možnosť brániť sa hráči pred stalagmity.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Jan Kubice
Avatar
Aktivity