20. diel - Unity (C #) Android - Pľuvanie ohňa
V dnešnej lekcii sa pozrieme na pľuvanie ohňa drakom. Budeme chcieť, aby hráč mal obmedzené množstvo ohňov, ktoré možno vypľuť, as pomocou týchto plameňov mohol ničiť stalagmity.
U pľuvanie nebudeme riešiť, akým smerom drak pozerá, a pľuvne priamo pred seba.
Presunieme sa do scény, kde máme hru.
Particle systém
Pre pľuvanie ohňa využijeme particle systém, ktorý už máme hotový. Je
to ten, ktorý robí efekt horenia pri pohybe. Skopírujeme si ho a presunieme
ho ako potomka objektu Player
.
Particle systém si premenujeme na niečo vhodnejšieho -
fireSpitting
. Ďalej si ho zmenšíme cez Start size
na 0.30
alebo čo sa vám bude páčiť. Zároveň zmenšíme
Shape
, radius
na 0.01
. Particle systém
presunieme na pusu draka:
Ak nemáme zapnuté, zapneme
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tutoriálu na hru pre Android v Unity3D pridáme pľuvanie ohňa a možnosť brániť sa hráči pred stalagmity.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.