14. diel - Unity (C #) Android - Animácie draka
Teraz pri spustení hry síce lietame za draka, ktorý ale vyzerá skôr ako z kameňa než živý. Preto dnešnej lekcii budeme venovať jeho animovanie.
Sprite draka
Pre istotu si uveďme znovu sprite draka, ak ste ho doteraz nepoužívali:
Komponent Animator
Objektu Player
pridáme komponent Animator
, ktorá
nám umožní spúšťať na ňom rôzne animácie.
Animation Controller
Komponent potrebuje Controller, ktorý sa bude o danú
animáciu starať. Pre tieto účely si v Assets vytvoríme
Animation Controller
a pomenujeme si ho
PlayerAnimationController
:
Controller priradíme komponente Animator
:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Unity tutoriálu sa pozrieme na ďalšiu úpravu hráča. Aj pre draka vytvoríme animácie a rozhýbe ho pri hre.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.