Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

14. diel - Unity (C #) Android - Animácie draka

Teraz pri spustení hry síce lietame za draka, ktorý ale vyzerá skôr ako z kameňa než živý. Preto dnešnej lekcii budeme venovať jeho animovanie.

Sprite draka

Pre istotu si uveďme znovu sprite draka, ak ste ho doteraz nepoužívali:

Komponent Animator

Objektu Player pridáme komponent Animator, ktorá nám umožní spúšťať na ňom rôzne animácie.

Animation Controller

Komponent potrebuje Controller, ktorý sa bude o danú animáciu starať. Pre tieto účely si v Assets vytvoríme Animation Controller a pomenujeme si ho PlayerAnimationController:

Controller priradíme komponente Animator:


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 275 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 49 článkom (49 lekcií) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V Unity tutoriálu sa pozrieme na ďalšiu úpravu hráča. Aj pre draka vytvoríme animácie a rozhýbe ho pri hre.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Jan Kubice
Avatar
Aktivity