12. diel - Unity (C #) Android: MenuPart, Eraser, pozadia 2
V minulej lekcii, Unity (C #) Android: Vylepšenia pohybu nakláňaním , sme urobili drobnú opravu sekanie a ďalej vylepšili pohyb postavy hráčov.
V minulej lekcii, Unity (C #) Android: Vylepšenia pohybu nakláňaním , som nazbieral nejaké resty, ktoré sú v tomto videu riešené. Konkrétne sa jedná o ničenia Stalag a následné vytváranie efektu ničenia, vytvorenie 2 skúšobných levelov do módu arcade a prepínanie medzi nimi.
Video
Skript pre ukončenie hry
Tento skript reaguje na prelet hráča koncovým objektom levelu
using UnityEngine; using System.Collections; public class EndScript : MonoBehaviour { bool isEnd = false; void OnTriggerEnter2D(Collider2D col) { if(col.CompareTag("Player")) { isEnd = true; Time.timeScale = 0; } } void OnGUI() { if(isEnd) { if(GUILayout.Button("Menu")) { Time.timeScale = 1; Application.LoadLevel("menu_1"); } if (GUILayout.Button("Next level")) { Time.timeScale = 1; string currLevelId = Application.loadedLevelName; currLevelId = Application.loadedLevelName.Substring(currLevelId.Length - 1); print("Aktualni level: " + currLevelId); int currLevelInt = int.Parse(currLevelId); currLevelInt++; string newLevelName = "Level0" + currLevelInt; Application.LoadLevel(newLevelName); } if (GUILayout.Button("Restart")) { Time.timeScale = 1; Application.LoadLevel(Application.loadedLevelName); } } } }
Detekcia hráčove kolízie
using UnityEngine; using System.Collections; public class PlayerCollisionScript : MonoBehaviour { void OnCollisionEnter2D(Collision2D col) { if(col.collider.CompareTag("Stalag")) { GameObject stalag = col.collider.gameObject; stalag.SendMessage("React"); } } }
Reakcia Stalag na hráčovu kolízii
using UnityEngine; using System.Collections; public class StalagScript : MonoBehaviour { public GameObject parts; void React() { print("destroyed"); Destroy(Instantiate(parts, transform.position, Quaternion.identity), 2); Destroy(gameObject); } }
Ako hra vyzerá teraz?
Problémy?
Ak máte nejaké otázky, neváhajte sa opýtať v komentároch, alebo mi napísať do správ.
V budúcej lekcii, Unity (C #) Android - Healthbar 2 , pridáme novú grafiku a prerobíme vrstvy a kolízie.
V budúcej lekcii, Unity (C #) Android - Healthbar 2 , sa budeme venovať vylepšenia healthbaru.